I'm Siti Nor Ayu Ab. Ghani . Thanks for view my blog ! Sila tinggalkan URL anda dan saya akan follow anda balik ok ! berseronoklah di blog yang tedak comel ini ;] MUAHHH

Thanks my followers !

Seminar sheikh muszaphar shukor al masri




30/10/10

Aku pegi seminar dr sheikh . hehe , best punye . grr ~ tapi
ade perkara yang tedak disangka - sangka terjadi . hehehe .
mule mula , aku tengok la kt someone neyh , n aku kata dalam hati aku
'eh , macam pernah kenal jek , tapi kat mane ek ?' ahha , ' aku baru ingat yang kami pernah jumpa dekat .....' hekhekhek , so aku bagitahu la kawan aku pasal someone neyh ,
perggg ! mase aku duk dengar dr. sheikh bagi ceramah , kawan aku kata ' ayu , die tangok je dari tadi' . grr ~ memang tedak dinafikan apa yang kawan aku kata tuh , semuanya betol . HAHAHA .
dan memang tedak dinafikan die smart . HAHAHA . dah la , tuh saje , malas nak cite . HAHA , ok , aku nak upload gambo banyak2 ok ! tengoklah ;)


No comments:

Post a Comment