I'm Siti Nor Ayu Ab. Ghani . Thanks for view my blog ! Sila tinggalkan URL anda dan saya akan follow anda balik ok ! berseronoklah di blog yang tedak comel ini ;] MUAHHH

Thanks my followers !

Abah dan Mama




MY LOVELY ONE

neyh dea ayh dan mak aku ! aku sayang dea sangat sangat
forever and ever . ayah dan mak yang ori kite tak dapat cari oii ,
kepada sesiapa yang suka tengki tengking mak or ayah dea or suka maki maki ,
taubat la wei , jangan jadi seperti menyseal kemudiannya dah tak ada gunanya
tapi kalu korang dah tahu apa yang korang dah buat dekat mereka , cepat cepatlah mintak
maaf yee . aku cakap neyh sebab aku pun tahu korang mesti sayang parents korang . dan mesti tak nak kehilangan mereka kan ! ok la , aku tak nak cakap banyak , tapi neyh la aku nak tunjuk parents kesayangku yang tiada penggantinya ;) <3>


No comments:

Post a Comment