I'm Siti Nor Ayu Ab. Ghani . Thanks for view my blog ! Sila tinggalkan URL anda dan saya akan follow anda balik ok ! berseronoklah di blog yang tedak comel ini ;] MUAHHH

Thanks my followers !

14/10/10

Sekian lama saya tedak membuka dan mengedit blog , hari ini saya akan menulis dalam blog ini tapi tedak tahu untuk menulis tentang apa ! haha ! ok , mula2 tadi bangun nak pegi sekola , saya merasakn suara saya laen dri yag laen "sexy" gituh ! hahaha . saya demam la dan hari ini sungguh menyeksakkan kerana harus pergi ke sekola ! haiya ! bak kata THAQif , macam orang cina kata haiya ! jahat betol die ! hehehe ! entah la , tadi pula aku ad terbuka orang yang mengadd aku kat fb , aku tengok , W.M.A kembali ad FB . YA ALLAH , perasaan ini kembali berada dalam diriku . Sehingga sekarang aku masih tedak boleh lupakan die walaupun 1 % . Memang susah untuk melupakan cinta pertama , tetapi bagiku dialah cinta pertama yang tiada bandingannya even sekarang ini die sudah ada orang yang sayangkan die melibihi aku ! Gud luck to both of u ! i hope that both of u will happy ever and after ! ;) <3

No comments:

Post a Comment