I'm Siti Nor Ayu Ab. Ghani . Thanks for view my blog ! Sila tinggalkan URL anda dan saya akan follow anda balik ok ! berseronoklah di blog yang tedak comel ini ;] MUAHHH

Thanks my followers !

7/8/2010

Pergh!ai ne terpaksa aku bangun awal sebab nak pergi dekat Dr.Faiz Khaleed.haish!mula2 asenye malas tp terpaksa.hahaha.
tapi tak sia sia aku pergi sebab aku buley jumpa dengan someone neyh.pergh!mula mula tuh memang la biasa,tapi lame2 aku tengok,mak ai,ancur luluh la hatiku ini.hahaha.tapi ade part yang best la,ade mase tuh,aku tengok la dekat die,n then die nak cakap dengan kawan die,n terpandang aku,begitu jugak dengan aku.haha,yang bestnye,die snyum mak ai!meruntum sungguh hatiku ini,hahaha.ok,
aku asenye aku dah....haahaha.dah!malas nak smbung.
byebye.tgk la vdeo neyh,die ade,dok sebelah Dr faiz,die snap gambar nga dr faiz:) <3

No comments:

Post a Comment