I'm Siti Nor Ayu Ab. Ghani . Thanks for view my blog ! Sila tinggalkan URL anda dan saya akan follow anda balik ok ! berseronoklah di blog yang tedak comel ini ;] MUAHHH

Thanks my followers !

Nothing :)

Salam . hiphip lamenye tak menjenguk blog ini . RINDUUUUU <3 . sihat semuanye ? :) neh ayu baru boleh update sebab harituh kan PMR so busy lah sampai tak sempat nak update blog neh . hihi sorry ;D tapi taktau nak buat ape lam blog nih ==' .


Ahha , ayu neh sekarang happy jea hidup . hehehe ;D taktau kenapa . Maybe sebab 'die' tuh kot .
HOHO who knows ;)

Entah kenapa taktau , sekarang susah nak percaya kat lelaki . ermmm , biarlah . HUHU
tapi di saat aku 'bersedih' ade juga insan yang sanggup menghiburkan aku .
OK , ini dia insan yang selalu menghiburkan aku dengan gurauan mereka yang
selalu buat aku happy dan lupakan kisah lalu .

ANTARANYA HAHA :-

--> Amni
--> Intan
--> Wanie

and ramai lagi la

Lelaki pulak tidak jemu2 selalu ade disamping aku ialah :-

--> Adam ( the best friend ever :) )
--> Azam ( hihi who's this ? lalalalala dont know :P)

hahaha CONCLUSION :-

Anytime you need someone beside you , your friends always there to help you .
They wont let you hurt by anyone else . They rather accompany you anytime you need them !

SO , LOVE your friends and never do something that they dont like :)

THANKS !

A lot of loves from me , ayu <3

No comments:

Post a Comment