I'm Siti Nor Ayu Ab. Ghani . Thanks for view my blog ! Sila tinggalkan URL anda dan saya akan follow anda balik ok ! berseronoklah di blog yang tedak comel ini ;] MUAHHH

Thanks my followers !

Hati orang

Hati hati hati . hari neyh aku nak cakap psal * hati orang *
Bukannye ape , cume cume cume . hihihi entahla .
Walaupun kite rapat dengan die mase form 1 tak bermakna sampai form 3
die akan menjadi * teman rapat * kite .
Sebab ini semuanye terjadi dekat diriku .
seriously aku nak cakap yang aku takde bestfriend ,
best friend aku kat sekolah hanyalah KAK FATY tuh je .
Orang len tidakk , ini semua kerana diorng dah TOTALLY DIF =='
Len sangat2 , dulu memang la rapat mase form 1 tapi , entahla .
Aku pun xtau nak cakap mcam mane , hati orang susah nak tafsir kankan ?

No comments:

Post a Comment