I'm Siti Nor Ayu Ab. Ghani . Thanks for view my blog ! Sila tinggalkan URL anda dan saya akan follow anda balik ok ! berseronoklah di blog yang tedak comel ini ;] MUAHHH

Thanks my followers !

Taktau nak buad title apa =,=

Sekian lama saya tedak men update blog , sekarang baru nak update maa ~
WAH , taktau nak tulis apa bukk ! Hah , sekarang ini , hidup saya kembali single setelah break up dengan MR Z . urrr , taktau apa nak cerita . URM , aku buat macam neyh sebab tanak makin lame makin kecewa la . Tht's y aku buat keputusan macam ni . SORRY a lot . dah nak buat macam mana kan , perasaan bukan boleh dipaksa . BETOL KAN KAN ? ;)
HAH , burfday aku pun dah nak datang , nak hadiah weii . NAK JUGAK NAK JUGAK * macam budak budak ka ? ala , sekali sekala , lantaklah . HAHAHA :P . Boleh dikira agak banyak la jugak orang yang aku sayang neyh burfday diorng bulan 1 .

~ 2/1 ( ex bf aku mr r)
~ 3/1 ( adik aku)
~ 8/1 ( ayah aku)
~ 15/1 ( ex bf aku , mr z)

____________________________________________________________

19 / 1 * nah ni die orang paling special , even die nga aku tada papa =,=
waaa ~ nak nagis laa .

dan aku pulak 9/1 . hah , burfday kiterong nak sama kan kan ? hurm . so MISS HIM DAMN MUCH . IMYSM :'(
p/s neyh ayat die : yah , burfday kite nak sama la , just buang satu je :) n die jugaklah yang bagi lagu tanpa dekat aku . YA ALLAH , kenapalah perasaan aku terhadap die masih tedak boleh dipadamkan ? sesungguhnya ENGKAU maha mengetahui . die terlalu 'istinewa' buatku . susah untukku melupakan dirinya buat selama - lamanya .




No comments:

Post a Comment